четверг, 13 июля 2017 г.

მეშვიდე დღე

გავეცანით გარდნერის მრავალმხრივ ინტელექტის თეორიას.შევქმენით ცხრილი ინტელექტების მიხედვით. და მოვახდინეთ მოსწავლეთა დიფერენციაცია ინტელექტის მიხედვით. შევქმენით პროექტების საქაღალდე რომლებიც გამოვაქვეყნეთ ჩემს ბიოგზე.ასევე დასაწყისში წავიკითხეთ ჩვენი პროექტის ოროცედურები.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

მეცხრე დღე

დღეს გადავხედეთ ერთმანეთის პროექტებს და შევიტანეთ შესწორებები.ასევე გავეცანით სასწავლო პროექტის გეგმის ჩეკლისტს რომელიც დაგვეხმარება პროექ...