დღეს გადავხედეთ ერთმანეთის პროექტებს და შევიტანეთ შესწორებები.ასევე გავეცანით სასწავლო პროექტის გეგმის ჩეკლისტს რომელიც დაგვეხმარება პროექტის შეფასებაში სწორად არის თუ არა პროექტი შედგენილი.ასევე გავაკეთეთ საკუთარი პროექტების პრეზენტაცია რომელიც დავაგვირგვინეთ ხალხური სიმღერის შესრულებით.
вторник, 18 июля 2017 г.
მეცხრე დღე
დღეს გადავხედეთ ერთმანეთის პროექტებს და შევიტანეთ შესწორებები.ასევე გავეცანით სასწავლო პროექტის გეგმის ჩეკლისტს რომელიც დაგვეხმარება პროექტის შეფასებაში სწორად არის თუ არა პროექტი შედგენილი.ასევე გავაკეთეთ საკუთარი პროექტების პრეზენტაცია რომელიც დავაგვირგვინეთ ხალხური სიმღერის შესრულებით.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
მეცხრე დღე
დღეს გადავხედეთ ერთმანეთის პროექტებს და შევიტანეთ შესწორებები.ასევე გავეცანით სასწავლო პროექტის გეგმის ჩეკლისტს რომელიც დაგვეხმარება პროექ...
-
გავეცანით გარდნერის მრავალმხრივ ინტელექტის თეორიას.შევქმენით ცხრილი ინტელექტების მიხედვით. და მოვახდინეთ მოსწავლეთა დიფერენციაცია ინტელექტი...
-
მეექვსე დღეს შევისწავლეთ პორთველიოს შეფასების რუბრიკა. შევედით პროცედურებში და აღვწერეთ პროექტის მსვლელობა და ის აქტივობები რომლებიც დაისახ...
-
მესამე სამუშაო დღეს შევისწავლეთ ბლუმის ტაქსონომიის მიხედვით მაღალი სააზროვნო ზმნების გამოყენებით პროექტში სტანდარტის სწორად დასმა. პროექტის...
Комментариев нет:
Отправить комментарий